Педагогічна рада “Сила життя в ресурсі”

30.10.2025

Мета: Сприяти професійному зростанню вчителів через занурення в інноваційні технології освіти, що підтримують життєстійкість, саморегуляцію та відновлення внутрішніх ресурсів.

Завдання:
- Ознайомити вчителів з інноваційними технологіями освіти.
- Провести спільний практикум “Сила життя в ресурсі” як інтеграційний формат психолого-педагогічних інновацій, що підтримують життєстійкість, саморегуляцію та відновлення внутрішніх ресурсів.
- Створити простір для професійної рефлексії, самопізнання та обміну ресурсними практиками.
- Показати, як сучасні технології освіти можуть бути інструментом не лише навчання, а й підтримки вчителя.
Очікувані результати:
- Підвищення рівня енергії, усвідомлення власних внутрішніх ресурсів і точок опори.
- Формування спільноти вчителів, які практикують інноваційні підходи до розвитку життєстійкості.
- Розуміння, як інноваційні технології інтегруються у щоденну освітню діяльність і дають ресурси.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

Форма: фасилітативно-практична педагогічна рада
Порядок денний:
 Вступне слово керівника закладу освіти.
Тема: «Вчитель у часі змін: як зберегти енергію, натхнення і віру в розвиток».
2. «Інноваційні технології освіти: коло нових можливостей для вчителя з опорою на ресурси». Практикум “Сила життя в ресурсі”.
Тренерка і фасилітаторка - Наталія Чуприна
3. Групове обговорення:
«Як технології підтримки можна інтегрувати в освітній процес?»
4. Підбиття підсумків і прийняття рішення педагогічної ради.
Коло рефлексії: що я беру із собою?
ПРОЄКТ РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
Розглянувши питання:
«Інноваційні технології освіти та практика “Сила життя в ресурсі”: розвиток життєстійкості й ресурсності педагога», педагогічна рада
ВИРІШИЛА:
Визнати ефективним практичний формат педагогічної ради з елементами фасилітації, коучингу й артпідходів як інноваційну педагогічну технологію розвитку життєстійкості вчителя.
Рекомендувати проведення подібних фасилітативно-практичних форматів у шкільних колективах для підтримки психологічної стабільності педагогів.
Включити інструменти практикуму “Сила життя в ресурсі” (нейрографіка, дихальні вправи, мікрорефлексії, тілесні техніки) до щоденних практик власної ресурсності і роботи учнями.
Поширювати впровадження інноваційних технологій освіти, що підтримують життєстійкість, саморегуляцію та відновлення внутрішніх ресурсів учасників освітнього процесу.
Створити творчу групу 
Поширити досвід

Поділитися: